Известие

Collapse
No announcement yet.

цветове на кабелите на ламбда сонда ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • цветове на кабелите на ламбда сонда ?

    Здравейте,
    Ходих на елкон и излезе че ламбда сондата ми е за смяна. В два магазина вече ме питат дали имам червен кабел, защото ако съм имал универсалните не ми вършели работа. В мануал-ите които имам нищо не пишеше за цветове. Че въпроса ми е Алфа 145 1.6 ТС има ли червен кабел на ламбдата или не ?
    Alfa Romeo 145 TS 1.6 1998

  • #2
    Първо колега се увери ,че ламдата наистина неработи иди при някой ел техник да ти я измери , ваще сонди са с 4 тири кабела с подгряване за цвят на кабели незнам "що за въпрос са ти задали" нали имат каталози малоумници !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #3
      как излиза че е за смяна на диагностика ли се видя,да не е проба грешка щото е пари все пак. аз карам такава,но цветове за първи път чувам има си каталози и т.н. както каза и колегата
      Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от archangel Покажи съобщение
        Здравейте,
        Ходих на елкон и излезе че ламбда сондата ми е за смяна. В два магазина вече ме питат дали имам червен кабел, защото ако съм имал универсалните не ми вършели работа. В мануал-ите които имам нищо не пишеше за цветове. Че въпроса ми е Алфа 145 1.6 ТС има ли червен кабел на ламбдата или не ?
        Младий ми колега,
        я вземи си напиши номера на матора тук и ще ти кажа точно каква ти е сондата ...

        Comment


        • #5
          Червен кабел няма, има бял, черен и два бяло с черни ленти (за подгряването). Още повече ТС-а не се погажда много с универсални сонди. Иска си БОШ. С универсалната най-много да се наложи да сменяш пак след 2-3 месеца и тоя път да сложиш БОШ
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Еми аз сложих универсална Бош точно преди година и немам грижи засега. 160-170 кинта некъде беше...
            ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
            ПЛОВДИВ

            Comment


            • #7
              и аз съм с същият двигател и ми се появи проблемче,колата неще да варви хълца пука гарми нямам думи просто ужас,бях на елкон в формулата(пловдив)казаха ми че е сондата,показаха ми едни цифри които стояха едни и същи,а трябвало да се повишават или намалят...та колеги кайете ми каква сонда да си зема....блягодаря предварително
              alfa romeo 145 1.6 16v TS 97 120hp sigpic CRASH
              145 1.6 16v TS 99
              166 2.4 JTD 150(hp)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от PacheV Покажи съобщение
                и аз съм с същият двигател и ми се появи проблемче,колата неще да варви хълца пука гарми нямам думи просто ужас,бях на елкон в формулата(пловдив)казаха ми че е сондата,показаха ми едни цифри които стояха едни и същи,а трябвало да се повишават или намалят...та колеги кайете ми каква сонда да си зема....блягодаря предварително
                1.Драскаш едно лично на колегата spe4elist със номера на рамата и научаваш точно каквото ти трябва .
                2. Взимаш
                3. Монтират ти я .
                4. Сядаш да се почерпиш за спестени парички и главоболия от догатки .
                5 . Предните 5 стигат
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                  Еми аз сложих универсална Бош точно преди година и немам грижи засега. 160-170 кинта некъде беше...
                  Имах предвид разни китайски и прочие за по 60-70 лв
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Колега пак ти казвам първо се убеди че сондата наистина неработи иди при някой ел техник да ти я замери с мултицет , това ,че стойностите стоят на едно място незначи ,че сондата неработи а ,че сместа не се коригира ! Но щом искъш набутвай се слушай тос и ония ко ти говорят и така , после като я смениш с нова за 200 и косур пари да не се оплакваш ,че и тя работи по същия начин !
                    Ех майстори майстори колкото щеш ,ама се наприказки ,не ти ли стана ясно още като те попитъха за цветове на кабелите колко са майстори !
                    Виж в общи приказки има телефони за взаимопомощ на колеги помоли някой да ти помогне !
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
                      колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме
                      Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време .

                      Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
                      Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
                      Last edited by archangel; d.m.y г., 14:02.
                      Alfa Romeo 145 TS 1.6 1998

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от archangel Покажи съобщение
                        ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
                        колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме
                        Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време .

                        Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
                        Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
                        Честито,след 3 месеца се приготви пак да сменяш сонда
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от archangel Покажи съобщение
                          ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
                          колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме
                          Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време .

                          Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
                          Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
                          Снаждането как го направихте ... ?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            Снаждането как го направихте ... ?
                            Как - кабелите на мустак и с изолирбанда .
                            Както каза Mury 3 месеца и сам ще те намери за оригинална .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                              Как - кабелите на мустак и с изолирбанда .
                              Както каза Mury 3 месеца и сам ще те намери за оригинална .


                              После еФтиното винаги излиза скАпо ...

                              Comment

                              Working...
                              X